دبیر ستاد هماهنگی مراسم اربعین حسینی گفت:تاکنون برای دو هزار و ۸۰۰ نفر از زائران استان کردستان ویزا صادر شده و در اختیار آنان قرار گرفته است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هاشم ناظمی‌جلال گفت:تاکنون با هماهنگی کنسولگری عراق در همدان برای دو هزار و ۸۰۰ نفر از زائران استان کردستان ویزا صادر شده و در اختیار آنان قرار گرفته است. 

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام اربعین از پنج مهرماه در استان افزود: : تاکنون سه هزار و ۲۵۰ نفر از زائران کردستانی برای حضور در این سفر معنوی ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر ستاد هماهنگی مراسم اربعین حسینی استان کردستان با اعلام اینکه هزینه رفت و آمد زائران برعهده خود افراد است، بیان کرد: کمیته حمل و نقل ستاد اربعین نیز در تمام مسیرهای اعزام زائران آماده خدمات‌رسانی بوده و جایگاه‌های سوخت نیز آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سه موکب استان کردستان در کربلا عنوان کرد: موکب سریش‌آباد، دلبران و موکب ستاد هماهنگی اربعین جزء این سه موکب هستند و همچنین یک موکب دیگر نیز از طرف اوقاف در کربلا فعال شده است.

ناظمی‌جلال از فعالیت هشت موکب دیگر در داخل استان خبر داد و اعلام کرد: این موکب‌ها در شهرستان‌های سنندج، کامیاران، سقز، بیجار، قروه و سریش‌آباد فعال هستند.

وی با اشاره به استقبال خاص مردم از این سفر معنوی یادآور شد: امسال با همکاری کنسولگری موقت عراق در همدان ویزای زائران تاکنون بدون هیچ مشکلی صادر شده است.

انتهای پیام/م

ثبت‌نام ۳۲۵۰ زائر اربعین در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.