وزیر ارتباطات در توئیتر اعلام کرد که امروز روابط عمومی این وزارت درباره کلاهبرداری جدید پیامکی و تلفنی توضیحاتی را منتشر می‌کند.

روابط عمومی وزارت ارتباطات امروز درباره کلاهبرداری جدید پیامکی توضیح می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیشرفت علم و دانش و رشد تکنولوژی در جوامع مختلف علاوه بر مزایایی که برای بشر به همراه داشته‌اند، راه را برای کلاهبردارانی که همواره از روش‌های نوین برای سوء استفاده و کلاهبرداری از مردم سودجویی می‌کنند باز کرده است.

کلاهبرداری پیامکی و یا از طریق برقراری انواع تماس یکی از دهها مدل کلاهبرداری افراد از طریق ابزار ارتباطی مردم به شمار می‌رود و متاسفانه تا کنون افراد بی‌شماری از این طریق متضرر شده‌اند.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در صفحه توئیتر خود پیامی درباره قانون بقای کلاهبردا و قاچاقچی و همچنین انواع کلاهبرداری‌هایی که امروزه برخی از افراد در جامعه را دچار دردسر و گرفتاری می‌کند، منتشر کرده است.

متن توئیت آذری جهرمی به شرح زیر است:

قانون بقای کلاهبردار و قاچاقچی: از بین نمی‌روند بلکه از شکلی به شکل دیگر تغییر ابزار می‌دهند. یک روز پیامک کلاهبرداری، این روزها missed call (تماس بی‌پاسخ) و انتظار تماس و شارژ مشترک تلفن همراه.
روابط عمومی امروز بیشتر توضیح می‌دهد. با به اشتراک گذاری مانع ضرر مردم شویم.


بیشتر بخوانید: انتقاد صریح وزیر ارتباطات از غرور برخی مدیران +فیلم


 

/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار