رئیس اداره صنعت معدن وتجارت مهاباد گفت:بیش از یک هزار و ۷۲۲ مورد نظارت وبازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی انجام شده است.

قادری رئیس اداره صنعت معدن و تجارت مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در مهر سالجاری ۳۹ مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت و درمان فرمانداری اتاق اصناف جهاد کشاورزی دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرک و تعاون روستایی استاندار و غله صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در مهر ماه امسال، از تعداد یک هزار و ۷۲۲ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد ۱۸۵ مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد افزود: ارزش ریالی پرونده‌ها نیز ۲۴۱ میلیون و ۹۹۱ هزار و ۳۰۶ ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز ۳۰۶ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد ۲۶ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۱۱ میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

قادری افزود: تعداد گزارشات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۲۴ شهرستان ۸۰ مورد بوده که ۲۸ مورد تخلف محرز و ۵۲ مورد غیر متخلف است.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا احتکار کالا بصورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ س خ

بازرسی  واحدهای صنفی و غیر صنفی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.