اینتر در دربی دلامادونینا به مصاف تیم میلان رفت که موفق شد با گل دقایق پایانی با یک گل پیروز شود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حساس ترین دیدار هفته نهم سری آ ایتالیا، یکشنبه شب از ساعت 22 تیم اینتر در دربی دلامادونینا و در ورزشگاه سن سیرو به مصاف تیم میلان رفت که موفق شد با گل دقایق پایانی با یک گل پیروز شود.

دو تیم با ترکیب زیر گام به میدان گذاشتند:

اینتر : هندانوویچ، اشکرینیار، دی فری، آساموا، ورسالیکو، بروزوویچ، ناینگولان، وسینو، پریشیچ، پولیتانو، ایکاردی

میلان: دوناروما، السیو رومانیولی، موساکیو، رودریگز، کالابریا، بیلیا، کسیه، بوناونتورا، سوسو، چالهان اوعلو، هیگواین

اینتر در این مسابقه که میزبان بود بازی را بهتر از رقیب همشهری آغاز کرد و در دقایق ابتدایی روی دروازه روسونری فشار وارد کرد و یک گل نیز توسط ایکاردی به ثمر رساند که داور به درستی مردود و آفساید اعلام کرد. نراتزوری پس از این گل مردود، یک بار نیز باز هم توسط ایکاردی فرصت ایجاد کرد که این بار تیر دروازه دوناروما به لرزه درآمد و دروازه باز نشد. میلان نیز در نیمه نخست همچون اینتر یک گل آفساید به ثمر رساند که داور به درستی تشخیص آفساید داد.

از دیگر اتفاقات مهم نیمه نخست مصدومیت راجا ناینگولان هافبک بلژیکی اینتر به دلیل تکل خشن بیگلیا بود که این بازیکن نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خودش را به بورخا والرو داد تا هواداران نراتزوری را در آستانه دیدار حساس به بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا نگران کند.

در نیمه دوم بازی آرام شد و برخلاف نیمه نخست جذابیتی نداشت. در این نیمه نیز افعی ها بیشتر صاحب توپ و میدان بودند و بازی بهتری به نمایش گذاشتندذ اما برخلاف نیمه نخست نتوانستند فرصت چندانی ایجاد کنند. در حالی که بازی بدون موقعیت خاصی رو به پایان بود ، در دقیقه 92 سانتر دقیقه ماتیاس وسینو روی دروازه میلان، با اشتباه مدافعان این تیم و دوناروما همراه شد و مائورو ایکاردی کاپیتان آرژانتینی اینتر با ضربه سر دروازه را باز کرد تا شاگردان اسپالتی فاتح دربی دلامادونینا شوند و به روحیه ای خوب ، چهارشنبه به نیوکمپ سفر کنند.

اینتر با این نتیجه، هفتمین پیروزی پیاپی خود در همه رقابتها و پنجمین پیروزی پیاپی اش در سری آ را جشن گرفت و با 19 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد. شاگردان گتوزو نیز با 12 امتیاز دوازدهم هستند.


بیشتر بخوانید:اینتر - میلان/نبرد همشهری های اوج گرفته در دربی دلامادونینا

مروری بر هفته هشتم سری آ ایتالیا +فیلم

اسپال 1 - اینتر 2/تداوم روند پیروزی های نراتزوری با درخشش کاپیتان ایکاردی


انتهای پیام/

پیروزی اینتر مقابل میلان در دربی شهر میلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار