رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری مشاور و روانشناس قلابی فضای مجازی که دختران جوان را اغفال می کرد خبر داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی شکایت فردی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا مبنی بر اینکه فردی ناشناسی با ارسال مطالبی زشت و زننده در شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام موجب سلب آسایش بنده و خانواده‌ شدند موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، فردی ناشناس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با معرفی خود به عنوان روانشناس و مشاور اقدام به اغفال دختران جوان می‌کرد.

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی عامل یا عاملان مربوط به این پرونده به طور ویژه تحت پیگیری قرار گرفت و پس از بررسی‌های اطلاعاتی صورت گرفته، متهم شناسایی شد.

سرهنگ محمدنژاد افزود: کارشناسان پلیس فتا با هماهنگی قضائی، متهم اصلی پرونده را دستگیر که این فرد به بزه انتسابی اقرار کرد.

وی افزود: متهم پس ازتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس فتا مازندران  هشدار داد: با افراد غریبه‌ای که در فضای مجازی خود را با عناوین مختلفی معرفی می‌کنند، به راحتی اعتماد نکرده و هرگز اطلاعات شخصی خود را در اختیار آن‌ها قرار ندهید.

 انتهای پیام /ر 

 متهم فضای مجازی در دام پلیس فتا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.