هشدار وزارت دفاع انگلیس در خصوص راه‌اندازی سیستم‌ سلاح‌های فضایی

اتاق فکر وزارت دفاع انگلیس نسبت به راه‌اندازی سیستم‌ سلاح‌های فضایی هشدار داد.

هشدار وزارت دفاع انگلیس در خصوص راه‌اندازی سیستم‌ سلاح‌های فضاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه سان، اتاق فکر وزارت دفاع انگلیس نسبت به راه‌اندازی سیستم سلاح‌های فضایی هشدار داد.

این سیستم تا سال 2050 به ایستگاه های فضایی در مدار زمین ارسال می شود و تهدیدی برای کره زمین محسوب می شود.

در گزارش وزارت دفاع انگلیس آمده است: در سی سال آینده پاسگاه‌های دورافتاده فضایی به تسلیحات پالس‌های الکترومغناطیس هسته‌ای مجهز خواهند شد که قادر به ایجاد انفجارهای مهیب در آسمان و زمین است. پالس‌های الکترومغناطیس می توانند هر کاری را روی نیروهای الکترونیکی اعمال و آنها را متوقف کنند. به عبارت دیگر، همه چراغ ها، سیستم‌های ارتباطی، مخابراتی و حتی گرمایشی همه در یک لحظه متوقف می‌شوند.

این گزارش به عنوان بخشی از پیش‌بینی‌های به اصطلاح مربوط به آخر الزمان منتشر شده است. در دیگر بخش های این گزارش نسبت به خطر گسترش تسلیحات هسته‌ای، لغو ممنوعیت‌های سلاح‌های شیمیایی، توسعه سلاح‌های زیستی که ممکن است گروه خاصی را هدف قرار دهد و دستیابی گروه های تروریستی به موشک های پیشرفته هسته‌ای هشدار داده شده است.

پیش از این، وزارت دفاع انگلیس هشدار داد تروریسم جهانی ممکن است منجر به وقوع خطرات جدیدی شود.

پیش از این نیز وزارت دفاع آمریکا از تشکیل ارتش فضایی با دستور مستقیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خبر داد. این اقدام در راستای رقابت با فعالیت های فضایی چین و روسیه انجام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار