تیم‌های بحران زده فجر شهید سپاسی شیراز و ملوان بندرانزلی در لیگ دسته یک فوتبال به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته نهم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در ورزشگاه تختی انزلی میهمان ملوان بندرانزلی است.

تا پایان هفته هشتم، فجری با یک بازی کمتر، کسب تنها یک برد، ۲ تساوی، ۳ شکست و پنج امتیاز، در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و ملوان بندرانزلی بحران زده هم که تا اینجا به ۲ پیروزی، ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته بود، بدلیل کسر ۶ امتیاز از سوی فیفا، بدون امتیاز در رده شانزدهم جاخوش کرده است.

فلاح مدیرعامل فجر شهید سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در حال حاضر تنها هفت بازی انجام داده و در شروع کار هستیم و نباید از کادرفنی انتقاد کرد و مطمئن باشید عملکرد تیم تغییر می‌کند.

وی ادامه داد: یک تیم برای موفقیت به ابزار‌های زیادی احتیاج دارد که متاسفانه شیراز نمی‌تواند تیم‌های ورزشی خود را مورد حمایت قرار دهد.

مدیرعامل فجر بیان کرد: در حال حاضر بازیکن مصدوم و محروم نداریم و میلاد غریبی و مجتبی حق دوست که تازه به فجر پیوستند، کارت بازی شان صادر شده و مشکلی برای دیدار مقابل ملوان نخواهند داشت.

فلاح اضافه کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا فجر به روند رو به رشد خود برگردد، فقط انتظار داریم مسئولین نیز، تیم فجر را بیش از پیش حمایت کنند، چیزی که تابحال نبوده و حتی ما نمایندگان مجلس را یک باز در ورزشگاه نظاره گر دیدار‌های خود ندیدیم و استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان فارس به تنهایی نمی‌توانند کمک کننده به تیم‌های ورزشی باشند.

مسابقه هفته هشتم فجر سپاسی با نود ارومیه به دلیل حضور نماینده ارومیه در جام حذفی لغو شد و ملوان بندرانزلی ۲-یک مغلوب شهرداری ماهشهر شد.

قضاوت این بازی را محمد محمدی و کمک هایش کوروش کریمی و هیولا بهمنی بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/ن

دیدار فجر سپاسی و ملوان انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار