به مناسبت هفته تربیت بدنی اولین جشنواره مسابقات استانی کارکنان دولت صبح امروز در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار شد.

اولین جشنواره مسابقات استانی کارکنان دولت در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با اشاره به اینکه حفظ روحیه و سلامت کارکنان از اولویت های کاری استانداری است گفت: طبق مصوبه شورای اداری استان اولین دوره مسابقات استانی کارکنان دولت برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان در برگزاری این مسابقات عنوان کرد: ذهن سالم در بدن سالم جلوه گر است و برگزاری این مسابقات نقش مهمی در سلامت کارکنان و ارائه خدمات بهتر به مردم دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: توجه به ورزش کارکنان و خانواده کارکنان امری ضروری است و از تمام مسئولین شهرستانها تقاضامندم تا در سراسر استان این مسابقات را برگزار نمایند.

وی بیان کرد:ضرورت تداوم تحقیقات علمی برای بستر سازی ورزش در جامعه و آثار مثبت آن در بین اقشار مختلف مردم و ارتباط نزدیک با دانشگاهها و مراکز علمی احساس می شود.

بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ورزش نقش مهمی در نشاط و سلامت اجتماعی دارد گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات استانی کارکنان دولت در راستای افزایش نشاط و سلامت اجتماعی به همت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بین کارکنان دولت برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات ۲۷۰ نفر آقا و خانم از تمامی شهرستان های استان شرکت کرده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه در ۵ رشته ورزشی دارت، شطرنج، طناب کشی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی با هم رقابت می پردازند.

انتهای پیام/ح

توجه به ورزش کارکنان و خانواده کارکنان امری ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.