پیامک‌های دریافتی 97/07/29

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

5143...0918: لطفا قطع ارز برای فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری را بررسی کنید.

 

5966...0903: اعلام یک برنامه بسیار مهم عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی تهران در روز دوشنبه 30 مهر ماه است.
مراسم باشکوه آیین بدرقه اعزام بزرگترین کاروان دانشگاهی شهر تهران از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران با حدود 400 زائر و 8 اتوبوس از محل دانشگاه شهید رجایی در روز دوشنبه مورخ 30 مهر ماه 1397 از ساعت 14 الی 16 با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، نمایندگان سازمان بسیج دانشجویی ناحیه تهران، ریاست دانشگاه شهید رجایی تهران و معاون وزیر آموزش و پرورش و مداحان و نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار خواهد شد. همچنین تلاش هایی از سوی بسیج دانشجویی و مسئولان دانشگاه برای دعوت از مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران و حضور آنها در این مراسم در حال انجام و پیگیری است. لذا از باشگاه خبرنگاران جوان تقاضای پوشش تصویری و اعزام گروه تصویری و خبرنگار را جهت پوشش این رویداد بزرگ عبادی و معنوی و آیین بدرقه داریم.

 

7536...0913: چرا به شرکت سایپا که هنوز پرایدهای موعد مرداد و شهریور را تحویل نداده است اجازه ثبت نام مجدد میدهند؟ شاید زمانی که قیمت‌ها بالا تر رفت تحویل می دهد و چند میلیون اضافه می گیرد و  200 تومان تاخیر می دهد.

 

6392...0918: بنده امید مرادی در پیش فروش قطعی ایران خودرو تیرماه ۹۷ سمند خریدم تمام پول آن را هم داده ام  وموعد تحویل اول مهر بود ولی الان تحویل نداده اند. لطف کنید پخش کنید.

 

4967...0915: بنده و جمعی از همکاران حدود چند سالی هست (بدون بیمه و یک چهارم حقوق نیروهای رسمی)که به صورت نیروهای آزاد یا شرکتی در هنرستان های کاردانش دخترانه و پسرانه رشته کشت گیاهان دارویی مشغول به تدریس هستیم. با توجه به مکاتبات و پیگیری های متعدد بابت تعیین تکلیف این نیروها و با توجه به عدم پاسخگویی دقیق آموزش و پرورش خواستار پیگیری این موضوع هستیم.

 

5510...0910: حدود ۸۰۰ نفر از مالباختگان شرکت کیمیا خودرو که بیش از یک سال هست از حدود ۱۲۰۰ نفر به بهانه ثبت نام خودرو اقساطی پول دریافت کرده و کلاهبرداری کرده خدمت شما پیام می دم. مالباختگان شرکت کیمیا خودرو بیش از پنج ماه هست که ابتدا در اداره آگاهی و حدود ۴ ماه در دادسرای جرائم پولی و بانکی واقع در میدان فاطمی پیگیر مطالبه پولشون هستند و هنوز هیچ خبری نشده و اتفاقی نیفتاده است. خواستم به اطلاع شما برسانم که روز چهارشنبه دوم آبان ساعت ۹ صبح مقابل درب دادسرای جرائم پولی و بانکی در میدان فاطمی با رعایت موازین اخلاقی و قانونی تجمع اعتراض آمیز نسبت به روند کند پیگیری و نتیجه گیری پرونده کیمیا خودرو با حدود ۸۰۰ نفر شاکی برگزار می شود.

 

7322...0919: الان یک ماه از سال تحصیلی جدید سپری شده ولی تو روستای ما مدرسه دبیرستان دخترانه همچنان تعطیل است خواهشمندیم به فریاد فرزندان ما برسید. نظری هستم از استان زنجان، روستای سعید آباد. با تشکر

 

4003...0919: من داشجوی ارشد علمی کاربردی واحد نیرو محرکه قزوین هستم. بعد از 4 سال درس خواندن، اکنون  تمامی دانشجویان را اخراج می کنند یا عدم همکاری تا خودشون خسته بشوند. تو را به خدا به داد ما برسید.

 

1852...0911: چرا کارمندان کميته امداد شهرستان کردکوی با مردم تحت پوشش برخورد خوبی ندارند. ما هم نمی توانيم حرف بزنيم مدجو کردکوی

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار