فردی كه با به دست آوردن اطلاعات كارت بانكی یکی از شهروندان 24 ميليون ريال از حساب بانکی وی برداشت کرده بود ، ازسوی ماموران پليس فتا شهرستان خمینی شهر دستگیر شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "علي جعفري نژادفرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مبلغ 24 ميليون ريال به صورت غير مجاز از حساب بانكي وي سرقت شده ، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتاي فرماندهي انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي پليسي انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن رمز دوم و شماره كارت عابر بانك شاكي به صورت اینترنتی اقدام به برداشت 24 ميليون ريال از حساب بانکی وی کرده است.

سرهنگ "جعفري نژاد" تصريح كرد: با انجام تحقيقات لازم ، عامل این سرقت دستگير شد که در مواجه با مدارك و مستندات پليس صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سودجويي عنوان کرد.

اين مقام انتظامي در پایان به شهروندان توصیه کرد ، از تلفن ثابت منزل، همراه شخصي و محل هاي مطمئن جهت پرداخت هزينه تلفن ثابت و همراه استفاده کرده و از در اختيار قرار دادن كارت اعتباري خود به همراه رمز عبور و رمز دوم به افراد غير جداً پرهيز کنند .

 

انتهای پیام/م

 

دستگيری عامل برداشت غير مجاز از حساب بانکی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار