بودجه دانشگاه تهران هنوز محقق نشده استرئیس دانشگاه تهران گفت: با گذشت نیمی از سال، هنوز ۳۸ درصد بودجه تعیین شده به دانشگاه تهران تخصیص داده نشده است.

محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وعده دولت بر تخصیص بودجه این دانشگاه گفت: دولت این قول را داده است که تخصیص بودجه دانشگاه‌ها در سه ماه سوم سال به بیش از 75 درصد افزایش یابد ولی متاسفانه هنوز این وعده عملی نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 41درصد بودجه دانشگاه تهران تخصیص داده شده است که البته هنوز اعتبار آن هم به دانشگاه داده نشده و ما حدود 38 درصد بودجه دانشگاه را دریافت کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: در حال حاضر با گذشت 6 ماه از سال 97 باید از 100 درصد بودجه کامل، 50 درصد آن از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده می‌شد که متاسفانه این امر محقق نشده است.

نیلی احمد آبادی اضافه کرد: ما به سختی توانسته‌ایم هزینه‌های دانشجویان اعم از خوابگاه، تغذیه و غیره را را در سال تحصیلی جبران کنیم، به علاوه اینکه هزینه‌های زیرساختی و پژوهشی دانشگاه نیز در کنار این موارد مطرح است و درآمدهای اختصاصی دانشگاه به دلیل افزایش قیمت‌ها کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت بودجه دانشگاه تهران در سال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار