رئیس‌جمهور آمریکا ضمن تکرار انتقاد‌های همیشگی خود از دموکرات‌ها اعلام کرد آن‌ها در تلاش برای تبدیل این کشور به ونزوئلا هستند.

ترامپ: دموکرات‌ها می‌خواهند آمریکا را به ونزوئلا تبدیل کنندبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در نوادا هشدار داد سیاست‌های «مرزهای باز» و «سوسیالیسم رادیکال» دموکرات‌ها  آمریکا را تبدیل به ونزوئلا خواهد کرد.

 در این سخنرانی تمرکز ترامپ بیشتر بر هشدار درباره عواقب ناشی از پیروزی دموکرات‌ها بر سیاست‌های مهاجرتی در صورتیکه حزب دموکرات در انتخابات میان دوره‌ای کنگره در ماه نوامبر پیروز شود و بتواند بار دیگر کنترل مجلس نمایندگان آمریکا و سنای این کشور را در اختیار بگیرد، بود.

رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی اعلام کرد: دموکرات‌ها می‌خواهند آمریکا را تبدیل به ونزوئلا کنند، حتی ممکن است آنها این را نخواهند اما این همان چیزی است که اتفاق خواهد افتاد. ترامپ در ادامه اظهارنظر ویژه‌ای درباره کاروان 4 هزار نفری پناهجویان از کشورهای هندوراس و گواتمالا داشت که راهی مرزهای آمریکا و مکزیک شدند.

رئیس جمهور آمریکا افزود: دموکرات‌ها خواهان کاروان (پناهجویان) هستند، آنها کاروان را دوست دارند. ترامپ همچنین دموکرات‌ها را متهم به تمایل به ارائه خدمات رفاهی و مراقبت‌های بهداشتی به مهاجران غیرقانونی کرد.

پیش از این سخنرانی انتخاباتی، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری دموکرات‎‌ها را به عنوان مانعی بر سر راه سیاست‌های مهاجرتی معرفی و اعلام کرد اگر آنها با همکاری با جمهوری‌خواهان اقدام به نوشتن قانون جدید کنند، تدوین قانون جدید کمتر از یک ساعت زمان خواهد برد.

چاک شومر، رهبر اقلیت سنا و نانسی پلوسی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان پیش از این در بیانیه‌ای مشترک رئیس جمهور آمریکا و اعضای حزب جمهوری‌خواه را متهم به تحریف اذهان عمومی از مشکلات ناشی از سیستم مراقبت بهداشتی در این کشور کردند. پلوسی و شومر در این بیانیه اعلام کردند: رئیس جمهور به سختی به دنبال انحراف اذهان از موضوع مراقبت‌های بهداشتی به سمت موضوع مهاجرت است زیرا به خوبی می‌داند موضوعی که آمریکایی‌ها به آن اهمیت می‎‌دهند، مسائل مراقبت بهداشتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار