مظاهریان از افزایش 72 درصدی قیمت مسکن در یکسال گذشته خبر داد و گفت:بازار مسکن در نیمه دوم سال آرام تر خواهد شد.

رشد 72 درصدی رشد مسکن در یکسال گذشته/ نیمه دوم سال بازار آرام‌تر می‌شودحامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه بازار مسکن به گونه‌ای نیست که با افزایش قیمت دلار جهش قیمتی پیدا کند و یا با کاهش قیمت دلار روند نزولی قیمت به خود بگیرد، گفت: آمارها نشان می‌دهد که در 6 ماهه ابتدایی امسال نسبت به 6 ماهه سال گذشته رشد 72 درصدی داشته ایم.

وی ادامه داد: افزایش قیمت مسکن در شهر تهران در مقایسه با سایر بازارها از جمله طلا، ارز و بورس کمترین رشد قیمتی را تجربه کرده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بازار مسکن به دلیل عمق زیادی که نسبت به سایر بازارها از جمله بورس دارد جذب سرمایه گذاری در آن بسیار بالاست.

مظاهریان تأکید کرد: بازار مسکن در برابر بورس تغییرات محدودتری داشته و به دلیل موجودی بسیار زیاد مسکن در بازار میزان استقبال متقاضیان بیشتر بوده است.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود بازار مسکن در نیمه دوم سال شاهد افزایش شدید قیمتی نباشد. در صورت تصویب افزایش تسهیلات مسکن شاهد خروج رکود از این بازار خواهیم بود.

انتهای پیام/

افزایش شدید قیمتی در نیمه دوم سال نداریم

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
چرا ایشان تا قبل از این میگفتند قیمت بازار مسکن به شدت به نرخ ارز و دلار وابسته است اما الان تحلیل میکنند که قیمت مسکن ربطی به قیمت ارز ندارد! پس چرا در عرض این یکساله قیمتها اینطوری صعودی شد؟! چه کردید با این مردم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
عملا گفته قیمت مسکن به ارز و دلار ربط داره و ارزان نمیشه!
Netherlands
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
چرا هنوز دارند به وام مسکن فکر میکنید؟! قیمتها را رها کردید تا سربه فلک بکشند حالا دارید با مقروض کردن دوباره ملت، آنها را بیشتر در این بازار مسکن غرق میکنید!
آخرین اخبار