ارائه خدمات پزشکی رایگان در موکب احمدبن موسی (ع)

مدیر بسیج جامعه پزشکی استان فارس با اشاره به استقرار یک تیم ویژه پزشکی به کربلای معلی، گفت: خدمات پزشکی توسط این تیم به شکل رایگان به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرخ بهارلویی مدیر بسیج جامعه پزشکی استان فارس با بیان اینکه ۱۱ موکب درمانی در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی و مسیر پیاده‌روی اربعین برپا می‌شود، گفت: مهم‌ترین و بیشترین خدمات درمانی ما در موکب احمدبن موسی (ع) کربلای معلی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم درمانی از ۲۹ مهرماه تا ۹ آبان ماه در کربلا حضور دارند، افزود: ۴۰ نیروی پزشکی اعم از پزشک و پرستار و داروساز و تکنسین فوریت‌ها و ۱۰ متخصص ویژه اعم از جراح عمومی مغز استخوان، متخصص بیهوشی، متخصص طب اورژانس و ... برای مواقع ضروری در موکب احمدبن موسی (ع) مستقر شده‌اند.

بهارلویی ادامه داد: یک تیم ویژه پزشکی در موکب احمدبن موسی (ع) مستقر می‌شود که قابلیت تبدیل درمانگاه به بیمارستان صحرایی نیز در این موکب میسر دارد.

وی بیان کرد: بقیه موکب‌های درمانی تنها شامل پزشک عمومی و پرستار بوده و کار درمانی را به صورت سرپایی انجام می‌دهند، اما اگر کسی مشکل حادتری داشته باشد به موکب احمدبن موسی (ع) منتقل می‌شود و در صورت نیاز هم به بیمارستان‌های شهر کربلا منتقل می‌شود.

مدیر بسیج جامعه پزشکی استان فارس تصریح کرد: حدود ۵۰۰ میلیون دارو نیز به موکب احمدبن موسی (ع) انتقال دادیم و ۳۰۰ میلیون دارو نیز به موکب‌های دیگر انتقال داده می‌شوند.
انتهای پیام/ر

استقرار تیم ویژه پزشکی در موکب احمدبن موسی(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار