فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری و انهدام باند ۴ نفره سارقان خودرو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سردار شجاع فرمانده انتظامی استان گفت: با اعلام مركز فوريت های پليسی 110 مبنی بر سرقت يك دستگاه خودرو در حوزه استحفاظی يكی از شهرستان های استان بلافاصله طرح مهار به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان سربيشه در كمتر از 3 ساعت خودروی سرقتی را که با سرعت زياد در حال عبور از حوزه استحفاظی اين شهرستان بود مشاهده و با علائم هشدار دهنده دستور ايست صادر كردند كه راننده با بی توجهی به ايست مأموران اقدام به فرار كرد اما پس از چند كيلومتر تعقيب و گريز خودرو متوقف و دو متهم دستگير شدند.

سردار شجاع گفت: با توجه به تحقيقات به عمل آمده سارقان كه غيربومي بودند به همدستی دو نفر ديگر اعتراف كردند كه آنان نيز در عملياتی غافلگيرانه در يكی از شهرستان های همجوار شناسايی و دستگير شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: دراين عمليات چهار سارق سابقه دار دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفی و روانه زندان شدند.

سردار شجاع بیان کرد: پليس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان نظم و امنيت به اهداف پليد خود دست پيدا کنند و به طور قاطع با اين افراد برخورد می کند.

انتهای پیام/ ط آ

باند سارقان خودرو در خراسان جنوبی انهدام شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار