مدیرکل هواشناسی خوزستان برای مناطق مرتفع شمالی و غربی استان افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ را پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی بیان داشت: تا اواسط هفته جاری شاهد جنوبی بودن جریانات جوی و بالا بودن ضرایب ناپایداری با شدت و ضعف خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در بعضی ساعات به ویژه بعد از ظهر یکشنبه تا غروب روز دوشنبه هفته جاری افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ به ویژه در مناطق شمالی و غربی استان خوزستان پیش بینی می شود.

سبزه زاری در ادامه اذعان داشت: احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و غبار در بخش‌هایی از خوزستان به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و بعضا مرکزی و افزایش رطوبت و شرجی یا مه صبحگاهی به ویژه در سواحل دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان به شرجی صبح امروز اشاره کرد و افزود: میزان رطوبت امروز صبح در آبادان 86 درصد، شادگان 74 درصد و در دزفول و ماهشهر 72 درصد گزارش شده است.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان و ماهشهر با 36.6 و ایذه با 15.1 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند، ضمن اینکه تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 22 و 34 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.