بیش از ۴ هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در محمودآباد و سرخ رود انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضاپور مدیر امور آب و فاضلاب شهری محمودآباد گفت: ۴هزار و ۵۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی ۶ ماه نخست امسال در شهرهای محمودآباد و سرخ رود انجام شد.

وی افزود: در منطقه بازار الغدیر شهر محمودآباد به دلیل قدمت طولانی خط انتقال و در راستای برطرف نمودن شکستگی های مستمر و کاهش هدر رفت آب، ۵۶۰ متر اصلاح شبکه انجام شد.

رضاپور با اشاره به ۲۷۳۰ متر توسعه شبکه آبرسانی در محمودآباد گفت: در این مدت ۱۴۳۷ متر لوله گذاری فاضلاب و ۳۶ مورد منهول فاضلاب احداث شد.

وی به اتمام مطالعه طرح اجرای شبکه و احداث تصفیه خانه فاضلاب در محمودآباد اشاره کرد و  افزود: برای اجرای این طرح هزینه ای بالغ بر ۸۰۰میلیارد ریال پیش بینی شد که در صورت تخصیص آن طی ۵ سال این طرح به اتمام می رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری محمودآباد گفت: درحال حاضر ۱۱ کیلومتر از طرح اجرا وسه نقطه زمین ایستگاه پمپاژ و نیز زمین تصفیه خانه و مسیر دسترسی آن خریداری شد.

رضاپور با اشاره به اجرای ۱۱۶۲ متر توسعه شبکه آبرسانی در شهر سرخ رود گفت: در منطقه شمال شرقی شهر به دلیل توسعه خارج از ضوابط ، ۷۰۰۰ واحد مسکونی فاقد آب شرب می باشند که مقرر شد در برنامه اجرایی سال ۹۶-۹۷، ۲.۵ کیلومترآن آبرسانی شود.

وی افزود: تا کنون ۱.۵ کیلومتر این طرح اجرایی شد و بقیه نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/ م

اصلاح شبکه آبرسانی محمودآباد و سرخ رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.