وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فردا(یکشنبه) به منظور افتتاح دو پروژه دانشگاهی و بازدید از زیرساخت‌های دانشگاه رازی به کرمانشاه سفر می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علیرضا مرادی مدیر روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه بابیان اینکه برنامه‌های سفر وزیر علوم از صبح روز دوشنبه(30 مهر) با ادای احترام به مقام شامخ شهدا در دانشگاه رازی آغاز می‌شود،گفت : بازدید از آزمایشگاه مرکزی، دانشکده نفت و پتروشیمی، دانشکده هنر و معماری، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و بازدید از دانشگاه صنعتی کرمانشاه از برنامه‌های سفر وزیر علوم به کرمانشاه خواهد بود.

وی از افتتاح دو دانشکده برق و کامپیوتر و دانشکده علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه رازی در این سفر خبر داد و افزود: کلنگ احداث این دو دانشکده سال 1394 بر زمین زده شد و اکنون آماده افتتاح است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: دانشکده برق و کامپیوتر به عنوان فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی در زمینی به مساحت شش هزار و 200 متر مربع شامل 20 آزمایشگاه و کارگاه و 9 کلاس آموزشی، با صرف اعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از صرف هشت میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای احداث دانشکده علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه رازی خبر داد و اضافه کرد: این پروژه در مساحت پنج هزار و 250 متر مربع شامل 27 آزمایشگاه، 12 کلاس آموزشی، کتابخانه، سالن مطالعه و کامپیوتر است.

مرادی یادآورشد: همچنین وزیر علوم عصر روز دوشنبه دیداری با روسا و معاونین دانشگاه‌های استان خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

اعلام برنام های سفر وزیر علوم تحقیقات به کرمانشاه

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.