فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف ۲۳ تن بار قاچاق از یک دستگاه کاميون کشنده در ايستگاه بازرسي شهيد “شرافت” این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان نائین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت : ماموران انتظامی مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد “شرافت” فرماندهی انتظامی شهرستان نائين حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون کشنده که از بندرعباس عازم اصفهان بود، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وي افزود : ماموران پس از متوقف کردن خودرو با هماهنگی مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات یک هزار و ۱۷۵ کيسه۲۰ کيلوگرمي به وزن ۲۳ تن تخمه آفتابگردان خارجی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نائین تصریح کرد : کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را  ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.
اين مقام انتظامي بیان کرد: در اين خصوص راننده کاميون دستگير و همراه پرونده به منظور اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نايين در پايان با بیان اینکه قاچاق کالاهایی که در داخل کشور تولید می شوند به اقتصاد و اشتغال ضربه جدی وارد می آورد، گفت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است و ماموران انتظامی این فرمانده نیز با کنترل ویژه خودروهای ورودی در ایست و بازرسی شهید شرافت به شدت با قاچاقچیان کالا برخورد می کنند.

انتهای پیام  /س

کشف محموله تخمه آفتابگردان خارجی قاچاق در نایین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار