مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به نقش پیشگیرانه ورزش در جلوگیری از آسیب های اجتماعی گفت: از آنجایی که بخشی از کارهای پلیس در حوزه پیشگیری انجام می شوند، می توانیم از این اقدامات آموزشی در برنامه های ورزش عمومی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش صورت گرفت، با اعلام اینکه مجموعه نیروی انتظامی استان با نهادهای ورزشی ارتباط مستمر و تنگاتنگی دارند، بیان داشت: پلیس به طور ویژه هم در زمینه برقراری نظم و امنیت برنامه‌های ورزش عمومی و هم در امر مشارکت در این برنامه ها همواره خوب عمل کرده است.

وی افزود: ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش موثری دارد و از آنجایی که بخشی از کارهای پلیس نیز در حوزه پیشگیری انجام می شوند، می توانیم از این اقدامات آموزشی در برنامه های ورزش عمومی مانند پیاده روی های خانوادگی به شکل مفید بهره گیری کنیم.

سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان نیز ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به همه فعالان عرصه ورزش گفت: ورزش و توجه به تربیت بدنی از اولویت های پلیس است که این امر با جدیت از سوی معاونت تربیت و آموزش دنبال می شود.

وی افزود: انجام ورزش و ایجاد نشاط حاصل از آن سبب می شود کارکنان انتظامی در انجام وظایفشان و پاسخگویی به مردم بهتر عمل کنند و در نتیجه رضایتمندی مردم نیز بیشتر خواهد شد.

در پایان این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اهدای لوحی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از خدمات فرمانده انتظامی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.