وزارت ورزش و جوانان، کمک آبان ماه فدراسیون کشتی به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال مشکلات ارزی فدراسیون‌های ورزشی برای اعزام‌های بین‌المللی که دغدغه مسئولان شده است، وزارت ورزش وارد عمل شد و ابتدا مشکلات فدراسیون کشتی و کشتی گیران را برای حضور در مسابقات جهانی حل کرد.

ژاله فرامرزیان، معاون مالی وزیر ورزش که صبح امروز (شنبه) در نشست خبری حضور یافت، بیان کرد که از صبح روز چهارشنبه پیگیر ارز ثانویه کشتی‌گیران بود تا مشکلی برای ادامه حضور آن‌ها در مجارستان نباشد.

با توجه به اینکه ارز ثانویه در همان روز ۱۰ هزار تومان برای هر یورو بود، فدراسیون کشتی این ارز را به مبلغ ۱۳ هزار تومان تهیه کرد، اما وزارت ورزش و جوانان ۳۵۰ میلیون تومان ما به التفاوت این رقم را به فدراسیون کشتی داد تا مسئولان این فدراسیون، ارز را با همان مبلغ ۱۰ هزار تومان تهیه کرده باشند.

همچنین وزارت ورزش کمک آبان ماه فدراسیون کشتی را پانزده روز زودتر و به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد تا سهم ماهانه فدراسیون کشتی را داده باشد.

ژاله فرامرزیان در این باره گفت: روز چهارشنبه پیگیر این موضوع بودیم تا مشکلی پیش نیاید و همان روز مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را به فدراسیون کشتی دادیم. بانک ساعت ۶ بعد از ظهر مبلغ ۱۰۰ هزار یورو فدراسیون کشتی را واریز کرد و ما به التفاوت ارز ثانویه تا آزاد نیز که مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان بود، را به حساب فدراسیون واریز کردیم تا مشکلی وجود نداشته باشد.

او افزود: قرار بود ارز حواله‌ای در اختیار فدراسیون قرار بگیرد، اما اسکناسی که از بانک مرکزی در همان روز دریافت شد، بر اساس نرخ همان روز یعنی ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان بود که ما نیز به دلیل همین تفاوت بوجود آمده ۳۵۰ میلیون به حساب فدراسیون کشتی واریز کردیم.


بیشتر بخوانید:اجرای قوانین جدید کشتی در مسابقات جهانی 2018

قرعه دشوار آزادکاران ایران در 4 وزن نخست رقابت های جهانی


انتهای پیام/

اظهارات ژاله فرامرزیان درباره بحث ارز آزاد فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.