مدیر بورس منطقه اى آذربایجان غربی از افزایش نزدیک به ٢هزار واحدى شاخص کل بازار بورس در تالار بورس منطقه اى استان درهفته گذشته خبر داد.

جوادى مدیر بورس منطقه اى آذربایجان غربى در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  گفت: در هفته  آخر مهرماه ٩٧، ۹۱ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۲۸۵ سهم به ارزش افزون بر ۲۷۲ میلیارد و ۳۰۵ میلیون و ۴۳۲ هزار ریال در بورس منطقه‌ای استان معامله شد، که ۳۹ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

 

وى ادامه داد:در طول هفته گذشته در تالار بورس ارومیه ١٢ کارگزار از ١٦ ایستگاه معاملاتى سهام و حق تقدم بیش از ۲۲۶ شرکت را معامله کردند که شرکت کارگزارى سرمایه ودانش بیشترین ارزش ریالى معاملات منطقه را با ۲۴/۵ درصد به خود اختصاص داد.

 

جوادى افزود: در این هفته سهام شرکت بانک ملت با ۱۵/۵ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه اى قرار داشته است.

مدیر بورس منطقه اى آذربایجان غربى با بیان اینکه در طى هفته گذشته ۶۱ کد معاملاتى جدید در بورس منطقه اى استان صادر شد، گفت: شاخص کل بازار بورس با ۱۹۱۴ واحد افزایش در مقایسه با هفته  قبل به رقم ۱۸۲ هزار و ۹۲۹ واحد و همچنین شاخص کل فرابورس نیز با ٨ واحد افزایش نسبت به هفته  قبل به رقم ۲ هزار و ۲۰ واحد رسید.


به گفته وی در این مدت به ارزش بیش از ۵۹ میلیارد ریال سهم، مربوط به ۵ شرکت  استانی حاضر در تالار بورس  آذربایجان غربی معامله شد.
انتهای پیام/ح

معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.