رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تبلیغ غیر واقعی کالا و حراج غیرقانونی بیشترین تخلف واحدهای صنفی در استان سمنان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی یحیایی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پس از بازدید از چند واحد صنفی در سمنان گفت: تبلیغ غیر واقعی کالا، حراج غیرقانونی، اختفا و امتناع از عرضه کالا، فروش اجباری کالا و خدمات، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و احتکار از مهمترین تخلفات صنفی در واحد‌های صنفی این استان است.

وی با بیان اینکه مردم، بازوان تاثیرگذار نظارت بر بازار هستند افزود: مصرف کنندگان میتوانند در صورت مشاهده و اطلاع از این تخلفات با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند.

یحیایی ضمن تاکید بر ممنوعیت هر گونه افزایش غیر منطقی کالا و خدمات گفت: مردم کالا‌های ضروری و اساسی خود را از واحد‌های های قانون مدار و مشتری محور که در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان از قانون و مقررات تمکین می‌کنند تهیه و از خرید کالا از واحد‌های متخلف که با استمرار تخلف پرونده تعزیراتی خود را سنگین‌تر می‌کنند، اجتناب کنند.

انتهای پیام / گ

مردم، بازوان تاثیرگذار نظارت بر بازار هستند

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.