مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: روز گذشته حدود ۲۲ هزار نفر از مرز شلمچه، تردد کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛غلام عباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: طبق آمار بیشترین تردد در مرز شلمچه با حدود ۲۲ تردد ثبت شده است که حدود ۲۰ هزار نفر خروج و دو هزار نفر  میزان ورود بوده است.

وی میزان تردد از مرز شلمچه تا کنون را بالغ بر ۴۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: از اول ماه صفر تا روز گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از مرز شلمچه تردد کرده اند که با توجه به آمار مشابه در سال گذشته که حدود ۳۵ هزار نفر بوده است حدود ۱۵ هزار نفر و ۴۰ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش بینی می شود میزان تردد روزانه با توجه به نزدیکی به اربعین حسینی افزایش یابد.

بهرامی نیا با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب در مرز شلمچه، از بر طرف شدن این مشکلات خبر داد و افزود: مشکل آب پایانه مسافری با پیگیری های انجام شده مرتفع شده است و در صوت قطعی آب تمهیدات لازم با آبرسانی با تانکر انجام شده است.

وی ادامه داد: در رابطه با مسئله فاضلاب نیز دستگاه های لجن کش به صورت شبانه روزی فاضلاب را جمع آوری و تخلیه می کنند و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/ د

افزایش تردد زوار از مرز شلمچه

برچسب ها: اربعین 97 ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.