سرپرست استانداری کرمان گفت: طبق اعلام مسئولان مربوطه تاکنون ۵۰ هزار نفر برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده و برای ۴۰ هزار نفر ویزا صادر شده است و همچنین در روز گذشته رکورد صدور ویزا برای زائران اربعین در کرمان شکسته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرپرست استانداری کرمان به همراه پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، مدیرکل حج و زیارت استان و جمعی از مدیران استانی از دفتر موقت کنسولگری عراق در کرمان بازدید کرد.

محمدجواد فدائی سرپرست استانداری کرمان در این بازدید گفت: در دفتر موقت کنسولگری عراق در کرمان خدمات بزرگی به زائران ارائه می‌شود و در صورت نبود این دفتر زائران با مشکلات زیادی روبرو می‌شدند.

وی ادامه داد:خدمت به زائران اربعین یک کار معنوی است و تمامی دست اندرکاران این اقدام معنوی در پیشگاه خداوند ماجور خواهند بود.

وی تصریح کرد:درمجموع کار صدور ویزا برای زائران اربعین به خوبی در حال انجام است. طبق اعلام مسئولان مربوطه تاکنون ۵۰ هزار نفر ثبت نام کرده و برای ۴۰ هزار نفر ویزا صادر شده است و همچنین در روز گذشته رکورد صدور ویزا برای زائران اربعین شکسته شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان نیز گفت: طبق قانون ویزا باید در بازه زمانی ۴۸ تا ۷۲ ساعت صادر شود و تاکنون طی ۲۴ ساعت ویزا‌های زائران اربعین در استان کرمان صادر و به مردم ارائه شده است.

محمود عرب نژاد افزود:تاکنون ۴۰ هزار ویزا در استان کرمان صادر و بیش از ۵۰ هزار نفر در این استان ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه روزانه برای ۵ تا ۶ هزار ویزا در استان کرمان صادر می‌شود، عنوان کرد:روز گذشته ۹ هزار و ۱۳۳ ویزا در استان کرمان صادر شده که رکورد صدور ویزا در یک روز در کشور را شکسته است. کار صدور ویزا برای زائران اربعین تا ۴۸ ساعت قبل از اربعین ادامه دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز برای کمک به دفتر موقت کنسولگری عراق در کرمان اعلام آمادگی کرد و گفت: در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

محمدرضا پورابراهیمی افزود:لازم است که با اطلاع رسانی به مردم زمینه‌ای فراهم شود که افراد در فرصت باقی مانده و هر چه سریعتر برای دریافت ویزا اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

سرپرست استانداری کرمان از دفتر موقت کنسولگری عراق در کرمان بازدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.