بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تیمی که جلوی پرسپولیس بازی می‌کند انگیزه خاص خودش را دارد و تیم نود ارومیه هم تلاش خودش را برای برد در این بازی کرد. 

نوراللهی: هر تیمی برابر پرسپولیس انگیزه خاص خود را دارد/ خود را از الان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا نمی دانیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد نوراللهی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر تیم نود ارومیه در چارچوب جام حذفی فوتبال اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و مهم برد این بازی بود تا به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم.  به هرحال هر تیمی که جلوی پرسپولیس بازی می‌کند انگیزه خاص خودش را دارد و تیم نود ارومیه هم تلاش خودش را برای برد در این بازی کرد. 

او ادامه داد:  امسال می‌خواهیم در جام حذفی هم با قدرت ظاهر شویم و به مقام قهرمانی برسیم.

نوراللهی درباره بازی مقابل السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد:به هر حال امیدوارم با تلاش کادر فنی و بازیکنان بتوانیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابیم اما کار سختی داریم و از اکنون خود را فینالیست نمی دانیم چرا که  بازی بسیار سختی با السد روز سه شنبه هفته آینده  داریم و سعی  خود را برای شاد کردن دل مردم و هواداران تیم خود می کنیم. 


بیشتر بخوانید:

برانکو: تیمی را دست کم نمی‌گیریم/ در آسیا از بازیکنان با تجربه استفاده می‌کنیم

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نودارومیه

پرسپولیسی‌ها در صف دریافت ارز ثانویه

پرسپولیس - نود ارومیه/ تقابل شاگردان برانکو با حریف گمنام


انتهای پیام/

اظهارات احمد نوراللهی درباره بازی با نود ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار