رئیس جمعیت هلال احمر نهاوندگفت: با توجه به وقوع زلزله ۴ و یک دهم ریشتری امشب شهرستان نهاوند ۶ تیم امداد و نجات شهری و روستایی نهاوند در اماده باش کامل به سر می برند.

۶تیم امداد و نجات شهری و روستایی نهاوند در آماده باش کاملبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد تقی شهبازی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در نهاوند اظهار داشت: بعد از وقوع زلزله از طریق واحد بی سیم و ارتباطات با دهیاران وسرتیم های امداد و نجات در روستاها تماس حاصل شد و تا این لحظه خبری از مصدوم و ویرانی گزارش نشده است.

وی گفت: ترک خوردگی جزئی در برخی منازل روستایی گزارش شده است. و هنوز از میزان خسارت احتمالی گزارش نشده است.

شهبازی افزود: تمامی پرسنل و تیم های امداد نجات روستایی و شهری که شامل ۴ تیم شهری و دو تیم روستایی در روستاهای زرامین و وراینه در آماده باش کامل هستند.


بیشتر بخوانید: زلزله 4 و یک دهم ریشتر نهاوند را لرزاند


وی بیان کرد: وقوع این نوع زلزله‌ها با شدت ریشتر کمتر انرژی زمین را تخلیه می‌کند و از وجود حادثه ناگوارتری جلوگیری می‌کند.

شهبازی اضافه کرد: شهرستان نهاوندو روستاهای آن در ۴ بخش بر روی چندین گسل فعال و زلزله خیز قرار دارد و خطرات دیگری مانند سیل، طوفان وحوادث جاده ای باعث شده است جمعیت هلال احمر نهاوند همیشه در آمادگی کامل باشد و با توجه به تردد زائران حسینی از جاده های نهاوند به سمت کربلا و مشهد همیشه 2 تیم  امداد نجات جاده‌ای به صورت شبانه روزی در آماده باش هستند.

انتهای پیام/ب

 آماده باش کامل تیم امداد و نجات شهری و روستایی نهاوند 

برچسب ها: هلال احمر ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.