تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی بر روی اسناد مرکز اسناد دانشگاه خلیج فارس بوشهر و تدوین کتاب‌های مورد نیاز دانشجویان این دانشگاه امضا شد.

همکاری سمت و دانشگاه خلیج فارس بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  این تفاهم‌نامه میان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) و عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر به امضا رسید.

قربانعلی باقری‌بردی مدیر کتابخانه مرکزی و رئیس مرکز اسناد دانشگاه خلیج فارس در حاشیه مراسم امضا این تفاهم‌نامه پیشنهاد کرد اسناد موجود در مرکز اسناد دانشگاه، با یاری سازمان سمت در قالب کنفرانس، طرح پژوهشی یا پایان‌نامه تحلیل شوند و مجموعه پژوهش‌های انجام گرفته برای عرضه داخلی و بین‌المللی، در اختیار سمت قرار گیرد.

سرپرست سازمان سمت نیز با اشاره به اهمیت خلیج فارس و انجام کار پژوهشی در این زمینه، گفت: خلیج فارس، قلب کشور ماست و ما موظفیم از چیزی که به ایران تعلق دارد، صیانت کنیم، در همین زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که نتیجه پژوهش‌ها و تحلیل‌های اسناد موجود را به عنوان سندی جامع در سمت منتشر کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی گام نخست در این زمینه را انتشار این اسناد و قرار گرفتن آن در دست دانشجویان و پژوهشگران خواند و افزود: سازمان سمت فراخوانی منتشر می‌کند و از طرح‌هایی که بر اساس این اسناد و با موضوع مرتبط انجام شوند، حمایت خواهد کرد.

دانشگاه خلیج فارس اولین دانشگاه دولتی وابسته به وزارت علوم در استان بوشهر است.

این دانشگاه هم‌اکنون ۸۰ رشته و هشت دانشکده شامل دانشکده ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی (دشتستان)، دانشکده هنر و معماری، دانشکده مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی، دانشکده علوم و فنون دریایی و دانشکده فنی ـ مهندسی (جم) دارد.

انتهای پیام/ک

تفاهم‌نامه همکاری سمت و دانشگاه خلیج فارس بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.