مدیر کل راه آهن خراسان از افزایش ۱۰ رام قطار فوق العاده در مسیر مشهد به خرمشهر و بالعکس جهت جابجایی زائرین اربعین خبر داد.

۱۰ رام قطار فوق العاده در مسیر مشهد به خرمشهرو بالعکس قرار گرفتضیایی مهر مدیر کل راه آهن خراسان  در گفتگوی اختصاصی  باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛در راستای تسهیل تشرف زائران عتبات عالیات به جهت شرکت در مراسم بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی (ع) علاوه بر ظرفیت‌های موجود در مسیر‌های ریلی مشهد به کرمانشاه و مشهد به خرمشهر، ۱۰ قطار فوق العاده با ظرفیت ۴۸۰۰ نفر صندلی در مسیر مشهد به خرمشهرو بالعکس در بازه زمانی۲۸ مهرماه لغایت۱۳ ابان ماه پیش بینی و تدارک دیده شده است.

وی افزود: از ساعت ۱۲ امروز پنج شنبه ۲۶ مهرماه امکان تهیه بلیط از طریق آژانس‌های فروش بلیط و همزمان بلیط اینترنتی فراهم شده است.

 مدیر کل راه آهن خراسان بیان کرد:همچنین امکان استفاده از ظرفیت ایجاد شده ریلی در مسیر کرمانشاه فراهم شده که زائرین محترم می‌توانند بصورت غیر مستقیم بلیط مشهد به تهران تهیه و از تهران به مرز مهران با قطار‌های فوق العاده تعریف شده ایام اربعین در مسیر کرمانشاه استفاده نمایند.

مدیرکل راه آهن استان گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۳۷۰۰۰ نفر در این ایام از طریق مسیرریلی به شهر‌های خرمشهر و کرمانشاه جابجا شوند.
 
انتهای پیام//ف.ف
 

برقرای قطار فوق العاده در مسیر مشهد به خرمشهر

برچسب ها: اربعین ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.