مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت:تاکنون ۴۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۱۲۰۰ واحد دیگر در دست اجرا و تعیین تکلیف هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعان پور،مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل که در جلسه شورای مسکن استان سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: ۹ واحد مدرسه نیز در مساکن مهر استان اردبیل احداث می شود که سه واحد تاکنون تکمیل و به بهره برداری رسیده است و مدارس مسکن مهر شهرستان های خلخال و مشکین شهر در شرف تکمیل است.

وی گفت: تکمیل مسکن مهر علیرغم بسیاری از مشکلات و مسائل از قبیل انتخاب نامناسب محل اجرا که باعث افزایش هزینه‌های تمام‌شده، تامین انشعابات و زیرساخت‌ها شده، همواره مورد اهتمام دولت قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل افزود: پروژه مسکن مهر پارس آباد مغان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در کل استان پیشتاز است و در سال جاری ۱۹۰۰ انشعاب گاز، آب و برق مسکن مهر استان تامین و تحویل شده است.

کنعان پور با اشاره به اینکه از سال آینده ثبت معاملات خرید و فروش و اجاره املاک در سامانه ثبت معاملات دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی الزامی خواهد بود از دستگاه‌های ذیربط خواست از هم اکنون نسبت به اجرای این دستورالعمل اقدام نمایند.

در این جلسه مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل نیز گفت:  تسهیلات مسکن  به ۶۲ هزار واحد مسکن در استان پرداخت شده است که  از این تعداد ، ۴۸ هزار واحد شهری، 12 هزار و 500 واحد روستایی و هزار و 500 واحد بافت فرسوده می باشد.

ابوالفضل کوهی فرد از کسب رتبه اول در سالهای ۹۵،۹۶، و شش ماهه اول ۹۷ توسط مدیریت بانک مسکن شعب استان در بین ۱۲ مدیریت هم درجه در سراسر کشور از نظر میزان پرداخت تسهیلات خبر داد.

انتهای پیام/ح

پرداخت تسهیلات مسکن  به ۶۲ هزار واحد در اردبیل

برچسب ها: مسکن ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.