در هفته بهداشت روان یک دوره همایش  آموزشی سلامت روان برای جامعه مخاطب کارگری و کارفرمایی در استان کرمانشاه برگزار شد.

 برگزاری همایش آموزشی سلامت روان به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حجت الاسلام والمسلمین امین اله سلیمانی معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه محیط کار را یکی از محیط های اجتماعی و تاثیرگذار بر بافت جامعه دانست و گفت:  ایجاد انگیزه و علاقه مندی کارکنان در محیط کار علاوه بر افزایش رضایت از محیط کار و کاهش استرس کارکنان، منجر به افزایش راندمان و بهره وری کل سیستم می شود. 

 وی با بیان اینکه سلامت، امروزه به ‌عنوان یکی از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار محسوب می‌شود، اظهار نمود: در کنار توجه به بهداشت جسمی، افراد باید بهداشت روانی خود را نیز مورد توجه جدی قرار دهند تا روان آنها از بیماری و آسیب مصون بماند. 

سلیمانی در ادامه، عناوین دوره های هفت روزه همایش آموزشی بهداشت روان را عنوان نمود: نقش محیط های آموزشی و کار بر سلامت روان، تاثیر خود مراقبتی بر سلامت روان، سبک زندگی سالم و سلامت روان، توانمندسازی با رویکرد پیشگیری از سوء مصرف مواد، خانواده و سلامت روان، نقش شادی و نشاط در سلامت روان، تاثیر فضای مجازی بر سلامت روان که به مدت 7 روز  برای بانوان در مجموعه ورزش کارگری شماره دو کرمانشاه برگزار شد. 

 دهم اکتبر از طرف فدراسیون جهانی بهداشت روان (WFMH)   به عنوان"روز جهانی بهداشت روان " نامگذاری شده است. در ایران  از ۱۸ الی ۲۴ مهرماه با شعار (سلامت روان جوانان و نوجوانان: جهان در حال تغییر)  به نام هفته بهداشت روان نام گذاری شده و عمده ترین هدف در این هفته ارتقاء و افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل ب

 

انتهای  پیام/ز

 

دوره های هفت روزه همایش آموزشی بهداشت روان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.