مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان در اواخر آبان ماه سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حمید رضا حنان ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان در اواخر آبان ماه سال جاری خبر داد.

حمید رضا حنان با اعلام این خبر، گفت:: از سال ١٣٩٣ تا کنون، پنج سال متوالی است که شاهد برگزاری بدون وقفه‌ی این رویداد بزرگ فرهنگی هستیم و این در حالی است که از ابتدای انقلاب تا قبل از سال آن تنها ٧ نمایشگاه کتاب در استان برگزار شده بود.


وی افزود: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان با حمایت‌های معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه‌ی نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از ٢٦ آبان تا اول آذر ماه ١٣٩٧ به مدت ٦ روی با حضور ناشران مطرح کشوری و استانی در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می‌شود.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: کمیته‌های تخصصی این نمایشگاه در اداره کل تشکیل و آغاز به کار نموده اند و نخستین جلسه‌ی ستاد استانی نمایشگاه نیز تا پایان مهر ماه با حضور استاندار لرستان تشکیل و سایر تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.


حنان در پایان خاطر نشان ساخت: بنا بر درخواست‌هایی که سال گذشته و در جریان یازدهمین نمایشگاه کتاب استان، از سوی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی استان و همچنین آموزش و پرورش صورت گرفت، زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه را به آبان ماه سال جاری انتقال دادیم تا امکان بهره مندی بیشتر دانشجویان، دانش آموزان، محققین و پژوهشگران از این فرصت مغتنم را فراهم آوریم.


انتهای پیام/ب


برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان لرستان در آبان ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.