مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از کشف دو بهله پرنده ارزشمند شکاری لیل و دیگر پرندگان و جانوران وحشی از منزل یک متخلف شکار و صید در مشهد خبرداد.

کشف پرندگان شکاری و جانوران وحشی درمنزل شکارچی متخلف!به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: درپی دریافت یک گزارش موثق، مبنی بر وجود پرندگان شکاری و جانوران وحشی در یک منزل مسکونی در مشهد، مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری مامورین اطلاعات و امنیتی به محل عزیمت و متخلف را دستگیر کردند.

همتی افزود: پس از بازرسی از منزل متخلف تعداد قابل توجهی از جانوران وحشی کشف شد که دراین میان دو بهله پرنده شکاری با ارزش لیل و یک راس بره میش وحشی که در شرایط بسیار بدی نگهداری می‌شد نیز توقیف شد.

وی ادامه داد:علاوه بر آن چهار قطعه قرقاول و دوقطعه کبک نیز از محل کشف شد که به تیمارگاه حفاظت محیط زیست جهت قرنطینه و طی مراحل بهبودی تا زمان رها سازی انتقال یافتند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان به توقیف هدمانت یک رأس قوچ وحشی تاکسیدرمی شده نیز از منزل این متخلف اشاره کرد و گفت: برای متخلف که چندین تخلف شکار و صید را تواماً مرتکب شده بود به جرم شکار و صید غیر مجاز پرندگان شکاری با ارزش و شکار و صید پرندگان و پستانداران وحشی تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
 

انتهای پیام//ف. ن.
 

کشف پرندگان شکاری و جانوران وحشی از یک خانه در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.