کمپانی هوآوی طی رویدادی در لندن، در کنار پرچمداران جدید خود از ساعت هوشمند Watch GT و مچ‌بند هوشمند Band 3 Pro رونمایی کرد.

هوآوی از ساعت و مچ‌بند هوشمند جدید خود رونمایی کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها خبرهای زیادی از هوآوی شنیده می‌شود. این شرکت چینی 16 اکتبر (24 مهر) مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را در شهر لندن انگلستان برگزار کرد و طی این مراسم، سه محصول جدید سری میت به نام‌های Mate 20 Pro، Mate 20 و Mate 20 X به همراه میت طرح پورشه با همکاری کمپانی آلمانی پورشه معرفی کرد. اما این چهار گوشی تنها محصولاتی نبودند که هوآوی برای رونمایی حاضر کرده بود؛ بلکه در کنار این اسمارت‌فون‌ها، ساعت هوشمند خود، Watch GT و مچ‌بند هوشمند Band 3 Pro را رونمایی کرد.

Watch GT تمام مشخصاتی را که هوآوی برای آن داده بود از جمله ظرفیت بیشتر باتری و سنسور تشخیص حرکات، دارد. با در نظر داشتن پلتفرم اختصاصی هوآوی، Watch GT با چیپست پردازنده Cortex-M4 با مصرف انرژی کمتر و قدرت پردازش بیشتر ساخته شده است. این مشخصات به این ساعت هوشمند اجازه می‌دهد که میزان شارژدهی باتری Watch GT بیشتر شود. گفته می‌شود باتری این ساعت هوشمند در صورتی که تنها نوتیفیکیشن دریافت کند، 30 روز دوام خواهد آورد. اگر از سنسور ضربان قلب و تمرین برای یک ساعت و نیم در روز استفاده شود، عمر باتری 2 هفته خواهد بود و اگر از همه سنسورها از جمله ضربان قلب و GPS همزمان استفاده شود، باتری این ساعت هوشمند 22 ساعت شارژ به دستگاه خواهد رساند.

هوآوی Watch GT با دو عقربه روی صفحه خود، دارای ظاهری کلاسیک است و از استیل ضد زنگ 316L با حاشیه‌های سرامیکی ساخته شده است. این ساعت‌ها در دو مدل اسپورت و کلاسیک استایلیش تولید می‌شوند. هر دو مدل Watch GT در 5ATM به ثبت رسیده‌اند و ضدآب هستند و دارای نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن 454 در 454 پیکسل هستند.

ساعت هوشمند جدید هوآوی در زیر خود یک سنسور ضربان قلب اپتیکال دارد که از 6 LED استفاده می‌کند. این سنسورها با فناوری TruSeen 3.0 شرکت هوآوی ساخته شده‌اند و در طول زمان به صورت درست و دقیق ضربان قلب را اندازه‌گیری می‌کند. به طور طبیعی، Watch GT سنسور GPS هم دارد و می‌تواند تمام فعالیت‌ها و تمرین انسان را در طول روز با همراهی اپلیکیشن دستیار سلامتی هوآوی محاسبه کند. این ساعت همچنین دارای سنسورهای ارتفاع‌سنج، قدم‌شمار و ردیاب خواب است.

هوآوی Watch GT اسپورت و Watch GT کلاسیک به ترتیب با قیمت‌های 199 و 249 یورو به فروش خواهند رسید.

هوآوی از ساعت و مچ‌بند هوشمند جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

هوآوی از ساعت و مچ‌بند هوشمند جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

هوآوی از ساعت و مچ‌بند هوشمند جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

اما محصول مهم دیگری هم که چینی‌ها برای مشتریان خود معرفی کردند، مچ‌بند هوشمند Band 3 Pro بودو این مچ‌بند هوشمند با قیمت 99 یورو دارای نمایشگر 0.95 اینچی AMOLED خمیده و لمسی، یک سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب و GPS است. مانند Watch GT، بزرگتر خود، هوآوی Band 3 Pro را در 5ATM ثبت کرده است و این دستگاه هوشمند کاملا ضد آب است و دارای سنسور فیتنس است.

هوآوی از ساعت و مچ‌بند هوشمند جدید خود رونمایی کرد +تصاویر


بیشتر بخوانید: پرچمداران جدید هوآوی، Mate 20 و Mate 20 Pro معرفی شدند +فیلم


انتهای پیام/

هوآوی جدیدترین ساعت و مچ‌بند هوشمند خود را معرفی کرد +تصاویر

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.