دادستان کل کشور درجلسه شورای اداری استان قزوین گفت: در کشور مبارزه با قاچاق یک متصدی مشخص و یک مدیریت واحد ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در جلسه شورای اداری استان قزوین با بیان اینکه بخشی از مسئله قاچاق به قانون مربوط می‌شود، گفت: با توجه به اهمیت قاچاق و آسیب آن هنوز در کشور برای مقابله با این موضوع، یک متصدی مشخص و یک مدیریت واحد نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری اضافه کرد: در کشور ما بخشی از موضوع مبارزه با قاچاق به تعزیرات، بخشی به قوه قضاییه و بخشی هم به ستاد مبارزه با قاچاق کالا سپرده شده که یک امامزاده بی معجزه است .

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: از مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود برای مبارزه با قاچاق، قانون مدیریت واحد را وضع کند.

وی با اشاره به همکاری دستگاه قضا با واحد‌های تولیدی و صنایع با هدف رونق اقتصادی اضافه کرد: به دادستان‌ها ابلاغ شده از تعطیلی واحد‌های تولیدی که منجر به تعدیل کارگران شود جلوگیری کنند.

دادستان کل کشوردر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های قزوین گفت:دشت قزوین ظرفیت بی نظیر در کل کشور است و باید همه مسئولان با مدیریت و برنامه ریزی برای استفاده مطلوب از این ظرفیت‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

جلسه شورای اداری استان قزوین

برچسب ها: دادگستری ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار