حکیمی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جلسات روحانی با نخبگان سیاسی و اقتصادی به اداره بهتر کشور کمک خواهد کرد

دبیرکل حزب اراده ملت ایران، جلسات روحانی با نخبگان سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور را راهی برای اداره بهتر کشور دانست.

در جلسه اصلاح طلبان با روحانی حاضر نبودم/ با یک جلسه هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاداحمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسات روحانی با نخبگان و چهره‌های  سیاسی، اقتصادی کشور گفت : نفس برگزاری این جلسات خوب است چراکه تعامل و گفت‌وگو  میان دولت و نخبگان، احزاب و تشکل ها می‌تواند بسیارخوب و نتیجه بخش  باشد.

وی ادامه داد: هرچند اگر موضوع این جلسات مشخص شده باشد و مدعوین هم از آن اطلاع داشته باشند؛ قطعا با پیشنهادات روشن در جلسه حاضر می‌شوند و در این صورت می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این جلسات دستاورد و خروجی را به همراه داشته باشد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران در خصوص نتیجه بخش بودن این جلسات اظهار کرد: قضاوت درباره این  نشست‌ها هنوز زود است و باید منتظر باشیم تا این جلسات با بقیه گروه‌ها هم برگزار شود و بعد از آن، با یک فاصله زمانی نتیجه این جلسات را سنجید.

وی تاکید کرد: این جلسات باید میان کنشگران سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی انجام شود تا پیشنهادات و نظرات آن‌ها شنیده شده و سیر جلسات باید حاوی یکی برنامه‌ریزی مشخص باشد مگرنه صرفا با برگزاری جلسه نتیجه و ثمری نخواهد داشت.

حکیمی پور ضمن تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مشخص برای برگزاری این جلسات تصریح کرد: شنیدن نظرات مختلف به دولت و رئیس جمهور برای تصمیم گیری‌ها کمک خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان با تاکید بر استمرار  جلسات روحانی با اقشار مختلف کشور گفت: اگر این جلسات ادامه پیدا کند، روحانی نظرات مختلف اقشار مردم را مسئولان را خواهند شنید که این مسئله به تصمیم‌گیری رئیس‌جمهور برای حل مشکلات کمک خواهد کرد اما همانطور که به آن اشاره کردم نباید انتظار داشته باشیم که با برگزاری یک جلسه  اتفاق خاصی صورت گیرد.

شایان ذکر است رئیس جمهور اخیرا جلساتی را با حضور برخی از شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی و جامعه‌شناسان برگزار کرده است که کارشناسان معتقدند برگزاری این جلسات اگرچه باید زودتر از این‌ها برگزار می‌شد اما نفس برگزاری آن در این زمان هم خالی از لطف نیست و تاثیرات خودش را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار