مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با صدور پيامی فرا رسيدن هفته پيوند اوليا و مربيان را تبريك گفت.

در اين پيام آمده است:

به نام خدا
فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان، فرصت مناسبی برای بیان اهمیت همراهی، همدلی و همکاری بین 2 نهاد مقدس و تاثیر گذار مدرسه و خانواده است. 2 نهادی که نقش آشکاری در موفقیت فرآیند تعلیم و تربیت در جامعه ایفا می کنند. مشارکت والدین در فعالیت های آموزشی و تربيتی مدرسه، بستر مناسبی را برای برقراری تعامل فکری، مشورتی و تبادل نظر در مسائل مربوط به آموزش و پرورش دانش آموزان فراهم می كند و زمینه ارتقاء شاخص های تعلیم و تربیت را هموار می سازد.

آگاهی والدین از مسائل تربیتی، علمی و اخلاقی فرزندانشان كه در سايه مشاركت فعال با مدرسه حاصل مي شود، سبب ارتقاء حس مسئولیت پذیری و ایجاد پیوندهای انسانی و عاطفی بین اولیا و مربیان مدرسه می شود و امكان استفاده از امکانات معنوی و مهارتی والدین برای ارتقاء سطح فعالیت های آموزشی، پرورشی و بهداشتی مدارس را برای تحقق اهداف عالی سند تحول آموزش و پرورش فراهم می کند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان به فرهنگیان شریف و والدین دلسوز خوزستانی، امیدوارم در سایه هم افزایی دانش، تخصص و مهارت این عزیزان بتوانیم فردایی روشن را برای آينده سازان این استان رقم بزنیم.

محمد تقی زاده "مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان"

انتهای پیام/گ

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت روز دانش آموز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.