بهرامی گفت: از فردا وجه ضمانت ۱۰۰ هزار تومانی مشمولان دانشجوی ثبت‌نامی در ستاد اربعین، حذف خواهد شد.

 زارع/حذف هزینه 100 هزار تومانی ضمانت دانشجویی از فرداعلی بهرامی دبیر ستاد ملی اربعین دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حذف هزینه 100 هزار تومانی مشمولان دانشجویی در پیاده‌روی اربعین گفت: از دانشجویانی مشمولی که در ستاد اربعین ثبت نام می‌کردند، ضمانت 100 هزار تومانی برای ارائه ضمانت‌نامه خروج از کشور دریافت می‌شد که با هماهنگی‌های صورت گرفته از فردا این وجه از دانشجویان دریافت نمی‌شود.

وی در ادامه در خصوص دانشجویانی که این وجه را به عنوان ضمانت پرداخت و مجوز خروج را دریافت کرده‌اند، افزود: دانشجویان به محض ورود  به  کشور طبق قانون وجه خود را دریافت می‌کنند.

دبیر ستاد ملی اربعین دانشجویی گفت: دانشجویان متقاضی باید اطلاعات خود را در سایت نظام وظیفه و سامانه سقا ثبت کنند تا بتوانند  مجوز خروج از کشور خود را دریافت کنند.

نحوه اخذ مجوز خروج برای دانشجویان مشمول

بهرامی اظهار کرد: زمانی که درخواست به دانشگاه محل تحصیل دانشجو فرستاده می‌شود، تأییدیه تحصیلی دانشجو صادر و یک کد از سامانه به دانشجو ارائه می‌شود و دانشجو باید با آن کد که به منزله ضمانت است را در سامانه نظام وظیفه وارد کند که پس از طی مراحل لازم مجوز خروج از کشور رصادر می‌شود.

وی در پایان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام دانشجویان در سامانه سقا برای مراسم اربعین گفت: در حال حاضر روز جمعه به عنوان آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در سامانه سقا اعلام شده و هنوز هیچ تصمیمی برای تمدید مهلت ثبت نام اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید مصطفی
۱۰:۰۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام علیکم
من برای درخواست پاسپورت و زیارت در ایام اربعین به پلیس +۱۰ مراجعه کردم اما گفتن حتما باید وثیقه بزاری
آخرین اخبار