معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان برای دوره جدید تا پایان هفته آینده خبر داد.


تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان تا هفته آینده/ معوقه ۱۰۰ میلیارد تومانی آموزش و پرورش به بیمه آتیه‌سازانعلی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره تعیین تکلیف بیمه فرهنگیان برای دوره جدید و با توجه به اینکه دوره قبلی تا پایان مهر ماه مهلت دارد، اظهار کرد: حدود چهار  شرکت بیمه‌ای برای همکاری با آموزش و پرورش برنامه دادند و با آنها وارد مذاکره شدیم؛  از جمله این شرکت‌ها آتیه سازان حافظ هم بوده است که پیش از این با آن همکاری می‌کردیم.

وی ادامه داد: شرکت آتیه سازان حافظ 2 روش بیمه‌گری و صندوقی را برای خدمات رسانی درمانی به فرهنگیان پیشنهاد کرده است همچنین  شرکت‌های دیگر هم روش‌هایی را برای بیمه فرهنگیان  مطرح کردند که در حال بررسی آنها هستیم.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نتیجه بررسی‌ها درباره انعقاد قرارداد با شرکت های بیمه‌ای تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود، تصریح کرد: اولویت اصلی در این قرارداد خدمات رسانی مورد قبول به فرهنگیان است، هرچند اعتبارات محدودی داریم و خدمات رفاهی بر همین اساس دچار مشکل می‌شود.


بیشتر بخوانید: افزایش سهم بیمه فرهنگیان از مهر ۹۷ / بالارفتن تعرفه‌های پزشکی بیمه تکمیلی را دچار مشکل کرد 


الهیار ترکمن ادامه داد: گاهی برآورد مالی که وزارت بهداشت از هزینه خدمات درمانی دارد در سال‌ آتی به دلیل افزایش تعرفه، ما را با محدودیت‌های جدی مواجه می‌کند چرا که در تأمین هزینه‌ها باید مبالغ بیشتری را در نظر بگیریم اما با وجود این، در حال مدیریت شرایط هستیم تا بهترین وضعیت را برای خدمت رسانی به فرهنگیان در دستور کار داشته باشیم هرچند می‌دانیم خدمات فعلی آرمانی نیست اما با وجود شرایط، قابل قبول تلقی می‌شود.

معوقات مانع خدمات‌رسانی درمانی نمی‌شوند

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش درباره وضعیت معوقات اظهار کرد: معوقات ما به شرکت آتیه سازان حافظ است که مبلغی حدود 85 تا 90 میلیارد تومان می‌شود البته باید به این موضوع توجه داشته باشیم که هر قرارداد تجاری با تأخیرهایی در پرداخت مواجه است  بنابراین آتیه سازان حافظ هم نباید از بابت این تأخیر نگران باشد.

وی تأکید کرد: از سال 95 با شرکت آتیه سازان حافظ در حال همکاری هستیم و تأخیرهای پرداختی یک الی 2 ماهه‌ای را داشته‌ایم اما هرگز مبالغ این تأخیرها از بین نرفته و در نهایت تسویه حساب شده است بنابراین چنین شرایطی نباید روی خدمات رسانی درمانی تأثیر داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
با سلام الان از اول مهرفاکتور دادم ولی هیچ خبری از پول نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
هیچ خبری از پول نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۷
اوایل خردادماه97 مدارکم(اسنادپزشکی) را تحویل آتیه سازان دادم هنوز هیچ مبلغی از آن به حسابم واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
هزینه دندانپزشکی که صفر
هزینه ها رو هم که بایداول پرداخت کنیم بعد پول بدید

برای عینک 75تومن میدید

از اول شهریور فاکتور دادم هنوز خبری از پول نیست


ماهی 27از فرهنگیان کم میکنید خودتون هم که میگید وزارت هم 27تومن میده یعنی میشه ماهی 54هزارتومن

ماهی 30تومن هم که بیمه خدمات درمانی از من کم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
بیمه آتیه سازان مشکلی ندارد این مسئولین مربوط که تعهدات بیمه را امضا میکنند ود اختیار اتیه سازان می گذارد مه چنین تعهداتیب قابل ژرداخت می باشد اتیه سازان یک شرکت است وطبق دستور مسئو ل بازنشستگی یا اموزش و پرورش دیکته می شود وبه انها میدهد مقصر اصلی مسئولین امزش وپرورش می باشد
-
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
مقصر بیمه نیست مقصر آموزش و پرورش هستش. آموزش و پرورش حق بیمه رو نقداً و 15 هرماه از حساب معلمین کم می کنه اما ظاهراً به حساب بیمه واریز نمیکنن.اونوقت تمام این مشکلات میافته گردن معلمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
این بیمه اتیه سازان نیست..اسمش اتیه سوزان است...ما فرهنگیان دلمون رو به چی خوش کردیم....واقعا که.
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۰۹:۵۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
فقط فرهنگیان دارن پول میدن
-
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
چندی پیش به علت خرابی دندان بادرمانگاه فرهنگیان تماس گرفتم تا نوبت بگیرم ولی در کمال تعجب به من اعلام کردن که دندانپزشکی درمانگاه فرهنگیان با بیمه طلایی قرارداد ندارد وباید هزینه اش رو آزادپرداخت کنم... یعنی میتونید باور کنید که چقدر این بیمه طلایی بی ارزش وپوچ هست که حتی درمانگاه فرهنگیان هم قبولش ندارد؟ فقط هر ماه باید کلی حق بیمه از حقوقمان کسر شوددر حالیکه تقریبا هیچ کجا این بیمه را قبول ندارن. البته اگه چیز خوبی بود که به فرهنگیان نمیدادن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۳۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
شما اول بايد شرايط كارت طلايي را مطالعه بفرماييد و بعد در موردش نظر بديد
كلاً كارت طلايي يعني صندوقي كه بيمه گذار در اختيار بيمه گر ميگذارد تا هزينه هاي بيمه شده از آن صندوق تامين گردد و مازاد تعهدات بيمه گر از حقوق بيمه ده كسر شود و دوباره به صندوق عودت شود اين يك قانون بيمه مركزي ميباشد
لطفاً اول مطالعه كنيد بعد بيمه نامه بخريد
آخرین اخبار