مرحله چهارم مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ از روز جمعه - ۲۷ مهرماه در "منچستر" انگلیس آغاز می‌شود.

جمعه، آغاز جدال تکواندوکاران ایرانی در مسابقات گرندپری به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۸ از ساعت ۱۱:۳۰ (به وقت تهران) روز جمعه - ۲۷ مهرماه در "منچستر" انگلیس آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه اعلامی روز جمعه و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران هستند.

شنبه - ۲۸ مهرماه و در روز دوم مبارزات اوزان ۵۸- کیلوگرم گروه مردان و ۴۹- و ۶۷+ کیلوگرم گروه زنان پیگیری می‌شود و آرمین هادی‌پور و فرازن عاشورزاده رو در روی رقبایشان قرار می‌گیرند.

روز یکشنبه - ۲۹ مهرماه و در روز پایانی نیز رقابت‌های اوزان ۸۰- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که ایران در این روز نماینده‌ای ندارد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G. ۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:تیم ملی تکواندو مردان ایران وارد اردو می‌شود

اعلام شرایط حضور در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم ۲۰۱۸

فقر قراردادی در تکواندو/ عرق‌هایی که ارزان روی شیاپچانگ می‌چکد


انتهای پیام/

حضور تکواندوکاران ایران در رقابت های گرندپری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار