رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی و روح اله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، همراه با هیئت رئیسه اتاق اصناف، روسای اتحادیه ها، مدیر بازرسی اصناف و جمعی از مسئولین، از بازار ارومیه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی و روح اله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، همراه با هیئت رئیسه اتاق اصناف، روسای اتحادیه ها، مدیر بازرسی و جمعی از مسئولین از بازار ارومیه بازدید کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از نزدیک وضعیت بازار را مورد بررسی قرارداد داد و پای درد و دل آنها نشست.

جعفر صادق اسکندری همراه با اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف با صاحبان مشاغل مختلف دیدار و از نزدیک مشکلات بازاریان را مستمع و مشکلات اقتصادی و امورات آنها را جویا شدند گردش پولی مناسب ، پروانه کسب، مالیات و تعیین قیمت ها و مسایل بانکی بازاریان، از عمده مشکلات مطرح شده بازاریان در این دیدار به شمار میرفت ایشان بر بررسی و رفع مشکلات تآکید نمودند.

بعد از اتمام بازدید و پایش میدانی وضعیت بازار سنتی ارومیه و شنیدن مسائل و مشکلات کسبه و بازاریان جهت مرتفع ساختن برخی از مشکلات آنها جلسه ای را با شهردار ارومیه ترتیب دادند.

انتهای پیام/ع

بازرسی از اصناف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.