نماينده مردم اهواز، كارون، باوی و حميديه در مجلس شورای اسلامی رفع محرومیت ها از مدارس استان همکاری سازمان نوسازی مدارس كشور را می طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ساری، نماينده مردم اهواز، كارون، باوی و حميديه در مجلس شورای اسلامی در آيين بهره برداری از مدرسه كودكان استثنايی رودكی اهواز با بیان اینکه اقدامات دولت در استان خوزستان انكارناپذير است بیان کرد: اما اين استان شرايط ويژه ای دارد و مسئولان وزارتی كاملا از محروميت ها در خوزستان آگاه هستند و تلاش برای رفع اين محروميت ها لازم است.

وی اظهار داشت: استان خوزستان دارای منابع فراوانی است و ٨٥ درصد نفت كشور، ٣٨ درصد پتروشيمی ها و ٤٠ درصد از ظرفيت وزارت نيرو متعلق به استان است، ضمن اینکه ٥ رودخانه مهم كشور نيز در اين استان جريان دارد و انتظار داريم توجه مسئولان به خوزستان بیش تر شود.

ساری در ادامه خواستار رسيدگی جدی به مناطق حاشيه ای اهواز شد و تصریح کرد: مناطقی مثل غيزانيه، الهايی و غیره دارای محروميت های فراوانی هستند و از نظر تجهيزات، سيستم های سرمايشی، گرمايشی و غیره كمبودهای زيادی دارند كه برای رفع آن ها همكاری بيش تر سازمان نوسازی مدارس كشور را می طلبد.

گفتني است؛ مدرسه ١٢ كلاسه كودكان استثنايی اهواز با اعتباری بالغ بر ١٨ ميليارد ريال به بهره برداری رسيد و در اختيار كودكان ناشنوا و كم شنوا قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

تلاش برای نوسازی مدارس مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.