سناتورهای آمریکایی: قضیه «خاشقجی» کار بن سلمان است + فیلم

سناتورهای با نفوذ آمریکایی می‌گویند عامل اصلی قتل خاشقجی، ولیعهد سعودی است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مقامات آل سعود در حالی از حادثه رخ داده برای «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد ابراز بی اطلاعی می‌کنند که سناتورهای با نفوذ آمریکایی می‌گویند در عربستان و کنسولگری این کشور هیچ اتفاقی نمی‌افتد مگر با اطلاع بن سلمان.

 


بیشتر بخوانید: پاک کردن رد خون منتقد سعودی با شعبده بازی دلارهای نفتی


 

انتهای پیام/

 

ادعای رئیس سیا در دوران اوباما درباره قتل خاشقجی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۴:۱۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
همة اتفاقات بوجود آمده در خصوص قتل جمال خاشقچی نشان می دهد که این برنامه یک پروژة کاملاً برنامه ریزی شده است که ترکیه ، عربستان و آمریکا هرکدام نقش خاص خود را بازی می کنند . واقعاً این سوالات قابل طرح است که ؛
1 – با اینکه براحتی می توانستند او را در یکی از خیابانهای آمریکا یا ترکیه یا در یک کشور دیکر اروپایی ترور کنند چرا او را در کنسولگری عربستان در استانبول می کشند ؟
2 – چرا عوامل اجرایی این جنایت از افراد نزدیک به بن سلمان انتخاب می شود در حالی که آمریکا و عربستان به اندازظ کافی تروریست در اختیار دارند که بدون سر و صدا او را بکشند طوری که اتهام قتل او متوجه آل سعود نشود .
3 – ژست های تهدید آمیز اولیه دولت آمریکا و ترکیه و موش دوانی های بعدی آنها چه معنی می تواند داشته باشد غیر از اینکه آنها ماهی مقصود خود را از این جریان گرفته اند .
4 – سفر مشکوک پمپئو وزیر خارجه آمریکا آن هم اول به عربستان و بعد به ترکیه و دیدار صمیمانه و مملو از شادمانی و خوشحالی او با بن سلمان و مسئولین ترکیه چه معنی می تواند داشته باشد غیر از اینکه آنها در انجام یک پروژة مهم موفق شده اند .
5 – همانگونه که انجام این جنایت بدون دستور بن سلمان ولیعهد عربستان توسط عوامل وابسته به حکومت عربستان امکان پذیر نیست ، سناتورهای با نفوذ آمریکایی نیز نمی توانند بر خلاف سیاست دولت آمریکا در این خصوص موضع گیری نمایند یعنی اینکه آنها نقش چماق را عمل می کنند تا دولت آمریکا با هویج خود امتیازات و رشوه مطلوب خود را از آل سعود بگیرند که به نظر می آید خیلی فراتر از 100 میلیون دلار اینها باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
لعنت بر ترامپ . بن سلمان . السعود
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۵۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا