رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات صندوق ۱۴۰۰ در حال تدوین است و به زودی اجرایی می‌شود.

آغاز تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمند سازی صندوق رفاهذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آغاز تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمند سازی صندوق رفاه گفت: این سند در سال 94 با هدف حرکت به سمت یک سازمان هوشمند IT محور تدوین شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات صندوق 1400 با استمرار حرکت به سوی سازمان هوشمند و IT  محور در حال تدوین است و به زودی در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اجرایی می شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: با تدوین این سند سامانه جدید این صندوق مبتنی بر فناوری ها و متناسب با ماموریت‌های صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه‌هاست.

یزدان مهر تصریح کرد: در تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمندسازی صندوق رفاه دانشجویان سعی داریم وضعیت کنونی اطلاعات صندوق را بررسی و شناسایی کنیم و در جریان قوت‌ها، ضعف، فرصت‌ها و چالش‌های آن قرار بگیریم تا از این طریق سامانه جامع خدمات رفاهی دانشجویان را طراحی، تجزیه و تحلیل و در نهایت بازتولید کنیم.

انتهای پیام/

آغاز تدوین سند راهبردی اطلاعات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار