رئیس‌جمهور روسیه ماه آینده میلادی، برای شرکت در جشن یکصدمین سالروز پایان جنگ جهانی اول راهی پاریس می‌شود.

پوتین به فرانسه سفر می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فرانس 24، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه یازدهم نوامبر برای شرکت در جشن یکصدمین سالروز پایان جنگ جهانی اول، راهی پاریس، پایتخت فرانسه، می‌شود.

یوری یوشاکوف، مشاور پوتین، امروز (سه شنبه) در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: ما قصد داریم یازدهم نوامبر به پاریس پرواز و در جشنی که در خیابان شانزه لیزه این شهر برگزار خواهد شد، شرکت کنیم. یوشاکوف همچنین افزود رئیس جمهور روسیه همچنین قرار است در صبحانه کاری که از سوی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، ترتیب داده شده است شرکت کند. سپس در همان روز، پوتین در محل یادبود سربازان روسی در پایتخت فرانسه حاضر خواهد شد.

گزارش فرانس 24 می افزاید شماری از سران کشورهای جهان از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، نیز در مراسم بزرگداشت یکصدمین سالروز پایان جنگ جهانی اول حضور خواهند داشت. ترامپ ماه اوت گزارش ها درباره شرکت کردنش در این جشن را تأیید کرد.

مشاور پوتین همچنین خبرها درباره سفر جان بولتون، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به مسکو (پایتخت روسیه) در چند روز آینده را تأیید کرد و افزود بولتون در این سفر قرار است با نیکولای پاتروشوف، همتای روس خود دیدار و گفتگو کند. یوشاکوف همچنین تصریح کرد مشاور امنیت ملی آمریکا قرار نیست در این سفر با رئیس جمهور روسیه دیدار کند، زیرا در حال حاضر برنامه ای برای دیدار مستقیم میان پوتین و ترامپ در پاریس وجود ندارد.

پوتین و ترامپ آخرین بار، ماه ژوئیه در شهر هلسینکی فنلاند با یکدیگر دیدار کردند؛ این ملاقات انتقادات شدیدی را علیه رئیس جمهور آمریکا در محافل داخلی این کشور به دنبال داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار