وزیر کشور گفت: امکانات لازم در مرزهای سه گانه برای تردد زوار اربعین فراهم شده است.

امکانات لازم در مرزهای سه گانه برای تردد زوار فراهم است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: در اربعین سال جاری همه امکانات در مرزهای سه گانه کشور برای تردد زئران اربعین به خوبی فراهم شده است.

رحمانی فضلی اضافه کرد: هماهنگی خوبی با طرف عرافی برای سهولت در تردد زوار در آن سوی مرزهای نیز انجام است.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم مشکلات مرزهای سه گانه به خصوص مرز مهران را حل کنیم، افزود: مشکل ترانزیت کالا در مرز مهران در کنار تردد زوار با هماهنگی های انجام شده حل می شود.

وی اظهار کرد: موکب ها با کمک کمیته مشارکت های مردمی طی روزهای آینده در مناطق مختلف مستقر می شوند و کار خدمات رسانی به زائران را آغاز می کنند.

وزیر کشور اعلام کرد: برای مسئله ارز و دینار زائران اربعین چند صرفی و بانک در پایانه مرزی مهران مستقر شده ولی توصیه می کنیم زائران قبل از ورود به مرز ارز و دینار مورد نیاز را تهیه کنند.

رحمانی فضلی بیان داشت: با کشور عراق در مورد کرایه های آن سوی مرز هماهنگی لازم انجام شده و برای جابجایی زوار مشکلی وجود ندارد.

عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در سفر به استان ایلام از مسیر ارتباطی ایلام-مهران و طرح چهاربانده کردن این مسیر، کنارگذر شرقی و غربی مهران، و دیگر زیرساخت های اربعین در استان و مرز بازدید کرد.

وی در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/اس

 

 

 

رحمانی فضلی در مرز مهران

برچسب ها: محرم97 ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.