قائم مقام کمیته امداد استان تهران گفت: ۱۷ هزار و ۸۴۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در ۶ ماه نخست امسال از کلاس‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

17 هزار مددجو در استان تهران از آموزش خانواده بهره مند شدندسید ابوالفضل پرپنچی، قائم مقام امور کلان شهر کمیته امداد استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه یکی از سرفصل‌های فرهنگی این نهاد به مددجویان تحت حمایت برگزاری کلاس‌های آموزشی است، گفت: این کلاس‌ها با هدف ارتقاء آگاهی، بینش و سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شش ماه نخست امسال 17 هزار و 843 مددجو از کلاس‌های آموزش خانواده بهره مند شده‌اند، افزود: برای برگزاری این کلاس‌ها 295 میلیون و 700 هزار تومان هزینه شده است.

قائم مقام امور کلان شهر کمیته امداد استان تهران ادامه داد: موضوعات مختلفی از جمله؛ احکام، سبک زندگی ایرانی اسلامی، موضوعات اجتماعی و همچنین دوره‌های آموزشی بهداشت روانی از جمله خدمات آموزشی ارائه شده به مددجویان است.


بیشتر بخوانید: اهدای کارت هدیه خرید جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در سال 97/ آمار زیر یک درصدی طلاق در بین مددجوها  


پرپنچی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای اساسی کمیته امداد برای توانمندی مددجویان تحت حمایت، ارائه آموزش‌های فردی و گروهی است، بیان کرد: این کلاس‌ها برای زنان سرپرست خانوار و دختران در آستانه ازدواج برگزار شد که با بهره‌گیری از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه تلاش می‌شود تا سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت ارتقا یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار