معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: رصد کار‌های آبخیزداری و نظارت مستمر بر طرح‌های آبخیزداری از مهمترین وظایف ناظران است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ قاسمی معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی ناظران طرح‌های آبخیزداری با تشریح وظایف ناظران گفت: بی شک رصد کار‌های آبخیزداری و نظارت مستمر بر طرح‌های آبخیزداری از مهمترین وظایف ناظرین هست که سهم بسزایی در روند و پیشرفت طرح‌های آبخیزداری دارد.


وی افزود:ناظران محترم با حضور دائم و نظارت تخصصی و ارائه گزارشات مستمر عامل مهمی در اتمام طرح‌ها خواهند بود که امیدوارم همه ناظران با آگاهی و اشرافیت علمی نسبت به طرح‌های آبخیزداری با جدیت دنبال موفقیت و اتمام طرح‌ها آبخیزداری باشند.


اتمام ۴ طرح آبخیزداری در آذربایجان غربی


قاسمی در ادامه یاد آور شد:هم اینک در سطح شهرستان‌های ارومیه؛ خوی و بوکان با همکاری تمامی عوامل طرح‌های آبخیزداری ۴ طرح آبخیزداری به خط پایان؛ قبل از موعد مقرر رسیده که نشان از همیت و تلاش گروهی همکاران است که در روز‌های آینده شاهد افزایش اتمام طرح‌های دیگر نیز خواهیم بود.


در این جلسه ناظران طرح‌های آبخیزداری با طرح موضوعات و مشکلات برخی از طرح‌ها خواستار رفع برخی پروسه‌های اداری شدند که بتوانند با سرعت بیشتری اجرای عملیات آبخیزداری را ادامه دهند.


در استان آذربایجانغربی بیست حوزه عملیات آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی مشخص شده که با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان در حال اجرا می‌باشد.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.