فرماندار خاتم گفت: بسیاری از مسیر‌های مواصلاتی که در سال‌های دور طراحی شده مناسب جاده اصلی نیست و زیر ساخت‌های لازم برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم در نشست با مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت : شهرستان خاتم دارای ۵۴٠کیلومتر مسیر آسفالت است  این شهرستان موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی در مرکز کشور دارد به  نحوی که  از غرب به استان فارس  و از شرق با استان کرمان هم مرز است.

فاضلی افزود: با وجود اینکه راه‌های مواصلاتی خاتم شریانی است، بسیاری از مسیر‌های مواصلاتی که در سال‌های دور طراحی شده مناسب جاده اصلی نیست و زیر ساخت‌های لازم برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

وی ادامه داد: اکنون موقعیت جاده‌های خاتم تغییر کرده و بسیاری از خودرو‌های عبوری ترجیح می‌دهند برای طی طریق از شمال کشور به جنوب کشور و از شرق به غرب، جاده‌های شهرستان خاتم را انتخاب کنند و این  ترافیک در این مسیر را افزایش داده است براین اساس انتظار داریم مسئولان مربوطه ما را برای ارتقاء جاده حمایت و همراهی کنند.

فرماندار خاتم گفت: با اقدامات خوبی که از سوی مجموعه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شهرستان خاتم انجام شده است بالاترین عدد بودجه که در شهرستان در اختیار فرماندار است به بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و  راه و شهرسازی اختصاص یافته است.

وی افزود: دربرخی محور‌های شهرستان خاتم هم تعریض و هم بهسازی محور‌ها انجام شد امیدواریم شاهد ایجاد شرایط بهتر درمحور‌های شهرستان خاتم باشیم.

در پایان فرماندار خاتم نصب دوربین‌های کنترل سرعت، نوسازی علائم راهنمایی و هشدار دهنده در برخی محور‌های شهرستان به ویژه مسیر‌های روستایی و گردنه‌ها و رفع تردد کامیون ممنوع جاده هرات شهربابک از مواردی بود از علیخانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواستار شد.

انتهای پیام/ی

جاده‌های شهرستان خاتم نیازمند نوسازی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار