وزیر خارجه آمریکا به منظور تبادل نظر درباره پرونده ناپدید شدن جمال خاشقچی پس از عربستان سعودی به ترکیه سفر خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور برای بررسی حادثه‌ ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی پس از دیدار با مقامات عربستان در ریاض به ترکیه سفر خواهد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ساعاتی قبل گفته بود به مایک پمپئو دستور داده فورا برای روشن شدن قضیه به عربستان سعودی و در صورت لزوم به ترکیه سفر کند.

انتهای پیام/

سفر وزیر خارجه آمریکا به ترکیه پس از عربستان

برچسب ها: آمریکا ، عربستان ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۰۰:۰۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
این نشان می دهد که برای روشن شدن حقیقت باید صبر کرد ، نه عربستان بدون اجازة آمریکا جرأت این جنایت را داشت و نه برای آمریکا حقوق بشر و جان یک انسان اینقدر ارزش دارد که این نوکر و گاو شیر دهش را بخاطر آن از دست بدهد و آمریکا خوب می داند که هیچ حکومتی مثل آل سعود در عربستان تسلیم محض او نخواهد بود و لذا یا مثلث شوم ، پس از شکست داعش و بی نتیجه بودن و نتیجة عکس دادن آن ، نماشنامه جدیدی را طراحی کرده و در صدد اجرای آن هستند و یا ارادة الهی بر این امر قرار گرفته که حوادثی خارج از اراده و کنترل این مثلث شوم پیش بیاید که نتیجة آن تحقق وعدة الهی در نابودی ظالمان است .
Iran (Islamic Republic of)
h
۲۳:۲۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
قششششششنگ معلومه دیگ آب جوش عربستان رو بالا گداشتن! وگرنه روزی 100تامثل خاشقچی رو عربستان نفله میکنه آب از آب هم تکون نمیخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
ترکیه نامردی نکنه!!
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۲:۳۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
صد در صد ، داره میره ترکیه ، از آل سعود رشوه بگیره،، تا قضیه رو یه جوری ماست مالی کنه
آخرین اخبار